Deloitte verlaten om de BARONS te lanceren

Deloitte verlaten om de BARONS te lanceren

October 2020

Our Journey

Vaarwel veilige omgeving. Hallo ondernemersdroom. 

Joachim Latocha: Ik nam afscheid van mijn veilige omgeving in Deloitte om mijn ondernemersdroom na te jagen. Ik wilde een ​​serieus Deens alternatief creëren voor de Zweedse shirt-giants. Ontelbare uren heb ik gewerkt om het perfecte shirt te creëren. Mijn doel was om een ​​tijdloos shirt te creëren dat kwaliteit en goed vakmanschap uitstraalt.

De kern van de Barons is eenvoud. Ons merk moet eenvoudig te begrijpen zijn. Hierbij is kwaliteit en consistentie erg belangrijk voor ons. We willen geen modemerk creëren. We zullen dan ook nooit veel verschillende shirts hebben in ons assortiment.

Naast deze voorwaarden moet er ook een goede controle zijn op de arbeidsomstandigheden. De stof moet Oeko-tex gecertificeerd zijn en er moet rekening gehouden worden met het milieu. Daarom heb ik ervoor gekozen om onze shirts in Europa te produceren. Hier kunnen we elke stap van de productie op de voet volgen.

Nu denk je misschien - Waarom overhemden? 

Als zakenman denk ik dat we een aantal zeer eenvoudige eisen stellen aan ons dagelijkse uniform. Het shirt moet makkelijk te strijken zijn, comfortabel zijn, en er de hele dag goed uitzien. Het is nooit leuk om in een verfrommeld shirt op kantoor te verschijnen.

Wij komen graag naar je werkplek als je vindt dat je collega's er wat minder krullend uit hoeven te zien ;-)

Tot ziens in een BARONS-shirt,

Joachim