Winkelwagen (0)
Andere shirts
Andere shirts in jouw maat

We kennen uw maat al - hier kunt makkelijk onze andere modellen in dezelfde maat toevoegen

Accepteer onze handelsvoorwaarden

Om uw aankoop te voltooien, moet u nog eerst even onze voorwaarden accepteren 

Ik accepteer Weigeren

ALGEMENE VOORWAARDEN

Algemene info
Latron ApS
Kronprinsensgade 8, 2.sal
1114 - Kopenhagen
Denemarken

KvK: 36414553

BTW: DK36414553

 

Klantenservice
Alle bestellingen en al het contact word door onze klantenservice afgehandeld. U kunt contact met ons opnemen via:

E-mailadress: hello@barons.nl

Telefoonnummer: +31 6 202 515 18

 

Levering en verzending

Indien u op werkdagen voor 15.00 uur besteld word de bestelling diezelfde dag nog verzonden vanuit Denemarken.  Dit geldt niet voor artikelen waarbij specifiek wordt vermeld dat het een item is met een langere levertijd.

De normale levertijd naar adressen in Nederland is 1-3 werkdagen nadat de bestelling is verzonden. Alle Nederlandse bestellingen worden verzonden met PostNL. Alle artikelen worden geleverd zolang ze op voorraad zijn. Bij het bestellen van zowel voorraadartikelen als artikelen die als bestelartikel zijn gespecificeerd, behouden wij ons het recht voor om de bestelling geheel of gedeeltelijk te verzenden wanneer de bestelartikelen op voorraad zijn.

DEZE MAATREGELINGEN ZIJN GETROFFEN I.V.M. EVENTUELE  PRINTFOUTEN, FOUTEN IN VOORRAADBEHEER EN PRIJSWIJZIGINGEN. 

Wijzigingen of annulering van uw bestelling

Zodra uw bestelling is geplaatst, kunt u deze wijzigen door contact met ons op te nemen via hello@barons.nl. We kunnen u helpen bij het wijzigen van uw bestelling. LET OP dat de bestelling niet al is verzonden voordat u contact met ons heeft opgenomen.

Als uw bestelling is verzonden, heeft u nog 14 dagen om je bestelling te annuleren. Zie hieronder voor meer informatie over het recht om te annuleren.

Zonder verplicht te zijn u te vergoeden of anderszins onkosten te dekken, hebben we het recht om uw bestelling te annuleren in een van de volgende situaties:

- als er zich een onvoorziene fout voordoet, zoals een betalingsfout
- als uw betalingsinformatie niet kan worden geverifieerd of als de informatie onjuist is
- als we vermoeden dat uw bestelling te kwader trouw is geplaatst of verband houdt met criminele activiteiten

We zullen er alles aan doen om eventuele problemen op te lossen en zullen u gedurende het hele proces op de hoogte houden. We zullen u ten alle tijden op de hoogte stellen voordat we uw bestelling annuleren. Als uw bestelling wordt geannuleerd, zullen we alle betalingen die u bij ons heeft gedaan terugbetalen, zonder extra kosten.

 

Prijzen en betaling

Alle prijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief eventuele verzendkosten.

De totale prijs die u accepteert wanneer u een bestelling plaatst, is het bedrag dat van uw rekening wordt afgetrokken wanneer uw bestelling wordt verzonden. Het bedrag wordt pas verrekend nadat we uw bestelling hebben verwerkt en verzonden.

De communicatie tussen u en ons betalingssysteem is beveiligd met SSL (Secure Socket Layer). Aangezien ons betalingssysteem wordt afgehandeld door Clearhaus / Quickpay, zijn zij ook de enigen die toegang hebben tot uw betalingsgegevens.

Het recht om te annuleren (Herroepingsrecht) 

U heeft tot op 100 dagen na aankoop recht om uw retour aan te melden en nog eens 14 dagen om deze daadwerkelijk gratis te retourneren en ruilen wanneer u bij ons winkelt.  

De terugbetaling zal binnen 14 dagen worden voldaan. 

U hebt het recht om een ​​aankoop te annuleren binnen de eerste 100 dagen nadat de levering is ontvangen, op voorwaarde dat het product niet is beschadigd, is gewassen en kan worden teruggestuurd in dezelfde staat als toen je het ontving.

Als het termijn van 100 dagen afloopt op een feestdag, een zaterdag, een zondag, de dag van de grondwet, kerstavond of oudejaarsavond, heeft u in ieder geval tot de volgende werkdag om je bestelling te retourneren. 

Retourneren

Als u uw aankoop wilt annuleren, nadat je het artikel hebt ontvangen, moet u het terug sturen voordat de periode van 100 dagen is verstreken. U kunt gebruik maken van ons gratis retourlabel. In het geval dat u geen gebruik maakt van ons retourlabel zijn directe kosten in verband met het retourneren van het artikel voor uw rekening.

Bij retournering bent u er zelf verantwoordelijk voor dat het artikel goed wordt verpakt.

U draagt ​​het risico van het artikel vanaf het moment van levering van het artikel. Vergeet niet om een ​​ontvangstbewijs te krijgen voor het verzenden van het pakket.

Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en hebben gecontroleerd of deze aan de annuleringsvoorwaarden voldoen, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten terug. Houd er rekening mee dat het tot 2 weken kan duren voordat uw terugbetaling is bijgeschreven.

Als we constateren dat uw recht om te annuleren niet kan worden nagekomen, nemen we per e-mail contact met u op.

 

Klacht of defect
In het geval van een defect product of een inconsistentie - bijv. als het product tijdens het transport naar u is beschadigd, bieden wij onze excuses aan en vragen u onmiddellijk contact met ons op te nemen. Het is belangrijk dat u de problemen / defecten duidelijk kunt omschrijven. Als uw klacht door onze klantenservice wordt geaccepteerd, betalen wij het volledige aankoopbedrag en alle verzendkosten terug.

Houd er rekening mee dat het tot 2 weken kan duren voordat u het tegoed in uw account kunt zien.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot ons. Indien klachten niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. U kunt hier ons lidmaatschap controleren: https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/ 

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Gebreken
U heeft 24 maanden het recht om een ​​klacht in te dienen. U moet een klacht indienen binnen een redelijke termijn, namelijk binnen 2 maanden nadat de fout of het defect is geconstateerd.

Houd er rekening mee dat het bovenstaande recht om een ​​beroep te doen op fouten en weglatingen kan vervallen binnen 2 jaar nadat u het product hebt gekocht, als het product niet gemaakt is om minstens 2 jaar mee te gaan, of als het niet normaal is gebruikt.

Het openen van defecten is alleen van toepassing op producten die onder de Deense wetgeving vallen. Zie voor meer informatie www.forbrug.dk/english/.

 

Onenigheid
Elk geschil met betrekking tot barons.nl, zijn overeenkomsten, of daaruit gekocht, valt onder de Deense wet en moet worden behandeld door een Deense rechtbank, tenzij anders bepaald door dwingend recht.

 

Privacy
We begrijpen en respecteren het belang van privacy op internet. We zullen geen informatie over klanten / gebruikers aan derden bekendmaken, tenzij dit nodig is om een ​​transactie uit te voeren. Het bedrijf zal uw naam, adres, e-mailadres, creditcard of persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen zonder uw voorafgaande toestemming. U kunt hier meer lezen over ons privacy- en cookiebeleid -> Link

 

Andere dingen
Om bij ons te winkelen, moet u 18 jaar oud zijn en een goedgekeurde creditcard hebben.

We raden u aan uw bestelling te controleren voordat u deze plaatst. Voordat u uw bestelling plaatst, is het mogelijk om de informatie die u ons heeft verstrekt, zoals factuur- en afleveradres, te corrigeren. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een ontvangstbewijs, dat een samenvatting is van de bestelling die u zojuist heeft geplaatst.

We bewaren uw bestelling en orderbevestiging zodat u op elk moment een exemplaar kunt ontvangen en door contact met ons op te nemen.

 

Deze algemene voorwaarden zijn voor het laatst herzien op 19.04.2021.

 

VOLG ONZE MISSIE

We versturen onze e-mails op dezelfde manier als dat we onze shirts maken; focus op de inhoud en alleen het essentiële. Zeker je tijd waard. Dat beloven we.

Registreer nu en ontvang 10% korting op je eerste aankoop (code wordt verstuurd per mail)

Hello You!

Voer uw e-mailadres in voor voorraadmeldingen, kortingen, promoties en meer!

Choose Your Location

SELECT COUNTRY

  • Danmark (DKK)
  • EU (EUR)
  • Sweden (SEK)
  • The Netherlands (EUR)