Winkelwagen (0)
Andere shirts
Andere shirts in jouw maat

We kennen uw maat al - hier kunt makkelijk onze andere modellen in dezelfde maat toevoegen

Accepteer onze handelsvoorwaarden

Om uw aankoop te voltooien, moet u nog eerst even onze voorwaarden accepteren 

Ik accepteer Weigeren
Terug naar de blog
Volg een bestuurs- vergadering van BARONS

Volg een bestuurs- vergadering van BARONS

June 2020The Journey


Jacob Risgaard:

"De beste reclame, die men kan creëren, is door mensen in het shirt krijgen."
Joachim Latocha:
“In het team van BARONS hebben we de drive om het shirt te maken waarin je de hele dag er vlijmscherp uitziet. Je wilt geen t-shirt aantrekken als je thuiskomt van je werk. Dat is de droom erin ”, zegt Joachim Latocha, oprichter van BARONS.

Een paar weken geleden ontmoette Jacob Risgaard, die via de Deense shark tank  heeft geïnvesteerd en vandaag in het bestuur van BARONS zit met Joachim Latocha. De ontmoeting vond plaats in het kantoor van BARONS nabij Kongens Nytorv - tot grote vreugde van de Noord-Jutlander Jacob Risgaard, die zegt: “Bedankt voor het kiezen van een plek waar wij uit Jutland het kunnen vinden. Kongens Nytorv. "


Jacob Risgaard is een marketingman, dus vanzelfsprekend ging het gesprek al snel over de marketing van de shirts. Het uitgangspunt was echter wel duidelijk. Namelijk het product.


"Het is gemakkelijker om marketeer te zijn, zoals ik, als je zulke USP's hebt, Unique Selling Points, waarvan je kunt zeggen dat deze altijd tien keer beter stand zal houden. Maar de shirts van BARON zijn bijna als rode wijn. Je moet het geprobeerd hebben, je moet het geproefd hebben. De beste advertentie die je kunt maken, is bijna door mensen erin te krijgen. Of door iemand in je vriendenkring of op kantoor, " zoals Jacob Risgaard het zegt.


We gaan alleen achter de trouwe klanten aan
Het doel voor BARONS is loyale klanten. Joachim Latocha en Jacob Risgaard praten daarom over hoe het moet.


"We proberen een pad te belopen waar een shirtkrijger ons als voorkeursleverancier ziet voor de komende 10 tot 20 jaar of tot de rest van zijn carrière. We weten dat we hem eerst één keer in ons shirt moeten krijgen, maar daarna zijn we er zeker van dat hij er blij mee zal zijn.” zegt Joachim Latocha.


Het hele idee is daarom dat als de zakenman eenmaal heeft besloten om hemden van BARONS aan te trekken, hij verder niet meer aan hemden hoeft te denken - de rest van zijn leven.
"Zodat hij er niet over na hoeft te denken, want dat moet hij al voor vele andere dingen. Dat betekend dat we scherp moeten zijn. Hem niet onnodig storen, en dan moeten we er juist zijn als hij het nodig heeft. Niet wanneer wij hem nodig hebben ”, zegt Joachim Latocha.


Nordjyden Jacob Risgaard is medeoprichter van de webshop en winkelketen Coolshop. In het recente seizoen van Deense 'Shark tank' (Løvens Hule) investeerde hij in BARONS.

VOLG ONZE MISSIE

We versturen onze e-mails op dezelfde manier als dat we onze shirts maken; focus op de inhoud en alleen het essentiële. Zeker je tijd waard. Dat beloven we.

Registreer nu en ontvang 10% korting op je eerste aankoop    (de code wordt verstuurd per mail).

Hello You!

Voer uw e-mailadres in voor voorraadmeldingen, kortingen, promoties en meer!

Choose Your Location

SELECT COUNTRY

  • Danmark (DKK)
  • EU (EUR)
  • Sweden (SEK)
  • The Netherlands (EUR)